Thursday, August 27, 2009

My iPhone 3GS & N95...







After looking at the pictures where i posted up ... anyone of you think that im Rich or so ?? Jealous!!? Well let me tell you the true story behind .... both this mobile were actually a " Piracy " version .... just a glimpse at the exterior of the phone ... u'll really tought that it's a N95 or an iPhone isn't it ~~ but well ... what's inside we didn't know.... to be honest ... my father bought this 2 things during the trip to Genting last week... well yes... his been cheated by a Black Merchant for what i can said ... and me myself either... for the N95 ... that was totally the same outlook + the same features with the original 1 .... but when you used something like Bluetooth or captured a photo or so ... it will never works ... for the iPhone ... when you look at the exterior ... it's similar the same with the ori iPhone 3GS - 16GB ....but once you have a try on it ... it will be different ... yet it has a PEN for the iPhone ... i just wondering why people come out this kind of thing >.< !! ... actually my father just wanted to buy the N95 but never know the black merchant offered my father with another iPhone, and my father knowing that I'm desperately to have an iPod Touch, also he has promised me to get me an iPod Touch on my birthday... so because of this... then only he made the deal with the merchant... though i tried to stop him from buying the iPhone when i saw this crappy box from the merchant

it's " A10 " but not an iPhone ... but everything was too late ...



Cause he already made the deal with the black merchant .... has totally no return .... so at last ... we got this 2 crappy phone after ....



This is really a huge lesson for me and my father =( ... both this phone has cause my father RM 1k ++ ... although it's not my $$ but i can feel the pain as well ~_~ ... but i think he got back the paid from "Genting Casino" ... Mr.Lim paid for this 2 crappy phones haha ... anyway ... to tell ya the " Piracy " item nowadays really high tech =s it could be the same from the Exterior ... don't ever get cheated like me XD ...

12 comments:

leong soon said...

Muahaah, my Dad's fake N95 is even better, can watch TV!

leong soon said...

Oops, I mean, he bought it, then gave it to my brother, who killed the lousy phone soon after :D

Jöey™ said...

i can only say those pirates really improved their product very well...it actually cant be blame...they look just the same to me, i was realy thinking you are so rich to have both fones...=p

Jöey™ said...
This comment has been removed by the author.
銘年金日 said...

wow...pirated but looks ori ooo!!!...i heard the fake N95 got touch screen somemore!!!...even better than the ori one hor?..wakakaa.....

Ivan said...

leong soon : -___-" !!! but the normal N95 can watch TV as well ?? not ? but via the streaming from internet .... not antenna ... urs 1 is piracy ? mine is totally CACAT for what i can describe that hahaha....

Jöey™ : LOL ... at first i'm too desperate to have the iPhone so i didn't check well =( when i saw the box only i know T_T !! sigh ... well just take it as a lesson =s what to do =( .... u guys as well.. don't ever buy this kind of thing from any stranger ~ to get an ori 1 make sure u get from phone shop XD...

銘年金日 : really @_@ ? touch screen some more XD ... but mine don't have touch screen ~~ just the same with the ori ~ but features inside is totally " CACAT " XD....

eugene said...

next time better think twice and even many times, now con artists are very very good,,,

take care Ivan and have a great weekend

Ivan said...

eugene : yea ... will take note of this =D .... you too have a great weekeend ^^ ...

Leon Koh said...

happy birthday!

Ivan said...

Leon Koh : waoo @_@ so special to greet me on this post ? XD ... anyway ~~ thx ^_^

kenwooi said...

wow.. jealous..
cool stuffs! =P

kenwooi.com

Ivan said...

kenwooi : lol !! jealous ? :P u didn't read leh for this post haha ...