Friday, March 20, 2009

A New Day Has Come ...

Its been so many years i sticked my favourite " FINAL FANTASY " posters in my room... and now finally i've decided to take down all of it ... cause my life is no longer in Virtual anymore ... few years before i've been putting myself in Online Game for so many years ago .... played from day till night ... a fully " OTAKU lifestyle " been finally away from it =) ... I am back to reality now =) eveything i did and do for now ... no longer is a REALITY to me =) ... so is time to say good bye to the world of FANTASY =) although i know fantasy so much better than reality ... but still i should face the real world =D ... Bye Fantasy =).

Here I Come The Reality !!!









NOW YOU SEE !! NOW YOU DON'T !! =)







FACE THE REALITY NOW =)

16 comments:

leong soon said...

Haha, I used to have that wallscroll of Yuna and Tidus in the water too, but it's been broken long ago. I still have a few print posters rolled up in my book rack, should be all yellowed up now :p

Vin vin said...

haha~
grown up ady wor!
congrate u to b a barista !
finally u got the job~
add oil in future!

Ivan said...

leong soon : ic ~ lol ...


Ving vin : haha thx =) i'll add oil ^^

LAURENCE said...

add oil~

Ivan said...

LAURENCE : thx ! i'll =)...

Chris said...

oh... u also a ps friend...

Anonymous said...

suituapui:
U're growing up, l see! I used to have posters of pop stars covering the walls like wallpaper. LOL!

Cross_ashley said...

ivan, is time to have the other way round of life. lets work it out!

Ivan said...

Chris : haha .. sort of ... but sadly i didnt complete this game =) u play PS games too ? =)

suituapui: lol, yea even my Cousin was doing the same as like you too XD ... once i went inside her room @_@ its full of POSTER of pop stars !!! like a Gallery XD ... one thing funny was ... if she hated that Pop star... she will use DART to hit on the poster hit on the head , eyes or nose XD haha ...

Ivan said...

Cross_ashley : yea ^^ hey u have ur own blog now ? XD great !! =) will visit urs then =D

Cross_ashley said...

ya i just create one. im still so blur of it...u gotta teach me ^^

[SK] said...

though you might think that fantasy and reality are very distant apart, but sometimes fantasy do exist in reality.. :)

Ivan said...

Cross_ashley : sure np =)

[SK] : yea, when dream come true ?? XD haha ....

Chris said...

Yeah. last time i am a big fan of ps. .. hehe.. now seldom oredi lor..

Ivan said...

Chris : ohh =D u become mature jor... so dont need those thing jor ~ maybe play other things other than those thing jor hahaha XD ....

kuru said...

ahh i din know u got so many GE poster in ur room???!!!!!! apalaaaa ...